Transport si plata
MODALITATI DE PLATA
Metodele de plata disponibile sunt: plata online (tranzactie online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plati Netopia Payments sau plata prin internet banking, solicitand detaliile platii, la contact@farmaciasmart.ro, si plata la livrare. (pentru comenzile cu ridicare de la sediu din Str. Slanic nr. 8).
Livrare prin curier rapid
Termen de livrare:
24-48 de ore pentru produsele aflate in stoc, de la confirmarea comenzii (confirmarea comenzii este de maxim 2 zile lucratoare)
Atentie! In funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului nostru pot varia, situatie in care veti fi contactat de catre operator pentru confirmare.
Tariful transportului incepe de la 10.71 lei pentru Bucuresti prin Bookurier, de la 16.07 pentru localitati acoperite de Cargus, de la 31 lei pentru localitati acoperite de Sameday pentru plata cu card, fara a plati kilometri suplimentari, si de la 35 lei pentru plata ramburs pentru localitati acoperite de Sameday). Lista localitatilor se poate consulta aici. Pentru comenzile cu OTC-uri, medicamentele OTC se pot ridica de la sediul farmaciei online. Vezi mai jos CONDIȚII GENERALE PENTRU ACHIZIȚIA ONLINE A MEDICAMENTELOR OTC.
Pentru transportul coletelor in locatiile cu acces limitat, faceti click aici, unde puteti verifica localitatile fara km suplimentari. Orice cost suplimentar va fi adus la cunostinta clientului in momentul confirmarii comenzii dupa ce se creeaza AWB-ul coletului.
CUM FUNCTIONEAZA SISTEMUL DE PLATI ONLINE
Procesul de plata este format din urmatorii pasi:
- Introducerea datelor cardului: dupa revizuirea finala a comenzii din ultimul pas al formularului de comanda, veti fi redirectionat catre o pagina securizata unde trebuie sa completati detaliile cardului cu care doriti sa faceti plata. Apoi veti fi redirectionat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure
- Autorizarea platii prin sistemul 3DSecure*: Introduceti pe site parola 3DSecure sau autorizati tranzactia din aplicatia bancara conform informatiilor afisate pe ecran.
- Daca autorizati tranzactia din aplicatia bancara, va rugam sa nu inchideti pagina de comanda pentru ca tranzactia sa fie autorizata cu succes.
Sistemul de plata oferit de partenerul Netopia Payments functioneaza prin autorizare si incasare. In momentul in care a fost plasata o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocata in contul persoanei care face plata. Conform reglementarilor Visa și Mastercard in cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau cu ridicare de la ghiseu, incasarea sumei aferente comenzii se face in momentul in care expediem comanda catre client (moment in care produsele sunt preluate de curier sau parasesc depozitul, existand o dovada a predarii acestora serviciului de curierat in vederea expedierii catre client), banii fiind transferaTi din contul dumneavoastra in contul farmaciei.
Pentru mai multe detalii si informatii privind sistemul securizat de plata online, va recomandam sa accesați pagina partenerului nostru https://netopia-payments.com/
Comanda cu plata nefinalizata este inregistrata la sectiunea Comenzi din contul de client si ramane valabila pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informatii facturare. Daca plata nu este finalizatăa in cele 24 de ore, comanda devine inactiva si trebuie sa adaugati din nou produsele in cos si sa reluati pasii de plasare.
CUM ANULEZ COMANDA
Pentru anularea comenzilor achitate trebuie sa inregistrati in contul de client o cerere de anulare.
Pentru inregistrarea acestei cereri, aveti disponibil in contul de client, la sectiunea Comenzi, in istoricul comenzii, butonul Anuleaza comanda.
Comenzile cu plata nefinalizata expira in 24 de ore de la inregistare si nu vor fi reactivate.
CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE
Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate mai jos.
LIVRAREA ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ
Livrarea internationala nu este disponibila.
LIVRAREA ÎN ROMÂNIA
Farmaciasmart.ro utilizeaza servicii de livrare la domiciliu, in parteneriat cu Fan Courier sau cu ridicare din farmacii, iar in cazul OTC-urilor ridicare doar de la sediul farmaciei on-line.
In functie de zona de livrare, durata medie de livrare si greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt: 2-3 zile lucratoare, in cazuri exceptionale, cand aducem un produs la cerere expresa, perioada se poate prelungi pana la 5 zile.
Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adauga la termenul de procesare de 2 zile lucratoare (colectare si ambalarea produse).
*Intervalul orar de livrare este de luni pana vineri intre orele 09:00 - 17:00.
**Comenzile de otc uri se ridica doar de la sediul din Bucuresti
Pretul total al transportului este vizibil inainte de a finaliza plata, se adauga la costul produselor si este inclus in suma achitata online ( poate varia pretul transportului in functie de zona de livrare si de greutatea coletului, situatie in care veti fi contactat de catre un operator pentru confirmare).
Termenul de procesare al comenzilor cu livrare in farmacii sau la domiciliu este de 2 zile lucratoare si include colectarea si ambalarea produselor.
In cazul livrarilor la nivel national, firma de curierat incearca livrarea coletului de doua ori, ulterior acestor incercari, daca livrarea coletului nu a fost posibila, clientul este instiintat ca trebuie sa ridice coletul de la depozitul destinatar, in maxim 7 zile.
In cazul in care livrarea nu se reuseste din cauza clientului (nu raspunde la telefon, respinge apelul, acces restrictionat la adresa etc), taxa transportului va ramane in grija clientului, urmand sa i se restituie doar valoarea produselor din comanda. Transportul este un serviciu prestat de terti, serviciu care nu poate fi returnat din moment ce a fost prestat serviciul de livrare ( s-a incercat livrarea la client).
RIDICAREA DE LA PUNCTELE DE LUCRU ALE SMART FARM - PRODUSE NON-OTC
Punctele de lucru din care puteti ridica comenile non-otc sunt urmatoarele: farmacia Smart-Farm Cotroceni (Cotroceni nr. 6, sector 6), farmacia Smart-Farm Coltea (str. Slanic nr. 8, sector 3) si farmacia Smart-Farm Fundeni 2 (Sos. Fundeni nr. 147, sector 2), La ridicarea comenzilor non-otc din farmacii, locatia aleasa pentru ridicare nu poate fi modificata ulterior.
• Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la farmacie este de 2 zile lucrătoare.
• Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.65 lei (cost punga ecologica).
Atentie! Puteti ridica produsele doar dupa ce primiti notificarea de confirmare a procesarii comenzii prin sms (noreply) sau email (va rugam sa verificati si in spam). Ridicarea se poate efectua in timpul programului de functionare al punctului de lucru ales. Programul este disponibil aici.
Pentru a evita orice neplacere, va rugam sa asteptati confirmarea procesarii comenzii inainte de a va prezenta în farmacie!
RIDICARE/LIVRARE MEDICAMENTE OTC
CONDIȚII GENERALE PENTRU ACHIZIȚIA ONLINE A MEDICAMENTELOR OTC
OTC-ul (Over the Counter) este un medicament care se poate elibera fără prescripţie medicală, dar pot interactiona cu alte medicamente si /sau produse alimentare si pot provoca efecte neplacute sau chiar reactii adverse, de accea farmacistul sa analizeze daca pot exista anumite contraindicații specifice în cazul fiecarui pacient.
Pentru a putea plasa o comandă online trebuie sa completati in formularului de comandă FORMULARUL DE ANAMNEZA care inlocuieste discutia dintre pacient si farmacist din farmacie:
• in acest formular trebuie să creati profilul pacientului pentru care achizitionati medicamentele;
• trebuie sa raspundeti la toate intrebarile prestabilite pentru fiecare medicament OTC;
• ulterior plasarii comenzii, formularul este analizat de catre un farmacist, care poate confirma achizitia sau poate anula comanda atunci cand informatiile introduse de client in formular, nu permit achizitia;
• pe parcursul analizarii acestui formular, farmacistul poate cere date suplimentare, prin adaugarea unui mesaj, la care va trebui sa raspundeti;
• comanda intra în procesare doar dupa ce achizitia este confirmata de catre farmacist.
Conform prevederilor art. 32, alineat (1), lit c) si d) din Ordinul 444/2019, datele solicitate in formularul de anamneza sunt obligatorii.
In pagina medicamentului OTC, la Optiuni Livrare, gasiți sectiunea informativa Alege Farmacia, unde puteți verifica ora sau data cea mai apropiată pentru ridicarea unei comenzi, insă dupa inregistrarea unei comenzi cu ridicare trebuie sa asteptati notificarea (sms/email) conform careia comanda este pregatită si poate fi ridicata.
Achizitia se poate realiza doar independent de produsele de tip non-otc, astfel, intr-o comanda pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-OTC, nu se pot plasa comenzi mixte.
Informatii detaliate despre aceste medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, click aici
IMPORTANT! Indiferent de tipul de achizitie (livrare/ridicare), medicamentele OTC nu pot fi returnate.
RIDICAREA DIN FARMACIE A MEDICAMENTELOR OTC
Punctul de lucru de la care se pot ridica comenzile ce contin OTC-uri este farmacia din Str. Slanic nr. 8, sector 3 Bucuresti (vizavi de spitalul Coltea, intrarea pentru pacienti). Pentru indicatii click aici.
• Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la farmacie este de 2 zile lucratoare.
• Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.65 lei (cost punga ecologica).
*Atentie, metoda aleasa nu poate fi modificata ulterior.
Puteti ridica produsele doar in cazul in care ati primit notificarea de confirmare a procesarii prin sms (noreply) sau email (va rugam sa verificati si in spam)! Ridicarea se poate efectua in timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales. Programul este disponibil aici.
Pentru a evita orice neplacere, va rugam sa asteptati confirmarea procesarii comenzii inainte de a va prezenta in farmacie!
DISPOZITII FINALE
Produsele ce au in imagine eticheta Exclusiv online sunt produse ce nu se pot achizitiona din punctele de lucru ale Smart-Farm si nu se pot adauga intr-o comandă cu ridicare de la farmacie. Acestea sunt disponibile doar online si se pot comanda doar cu livrare la domiciliu.
Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare/livrare) inregistrate pe site-ul farmaciasmart.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adaugare/eliminare produs, modificare metoda de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comanda, atat in cosul de cumparaturi cat si in pagina de revizuire a comenzii, inainte de a efectua plata. Va rugam sa verificati cu atentie continutul cosului si datele introduse, inainte de a inregistra comanda.